четвъртък, 22 декември 2011 г.

Усещане за Коледа...

Наближава един от най-хубавите празници, за приготовленията на който имах грандиозни идеи. J По стечение на обстоятелствата реализирах малка част от тях, но въпреки това успях да усетя онази вълшебна предпразнична магия.
Като един типичен представител на рачешката зодия, ужасно обичам дома си. И наистина моят дом е моята крепост, любимото ми местенце, от което излизам почти насила. J
     Тази година най-любимите ми играчки за елхата за мини къщичките, които направих.
Влюбена съм в къщичките под всякаква форма!





Най-същественият елемент на Коледа:





Любимецът на децата:


Всичко е любов...




Любопитни чорапени снежковци J



И естествено - персонални чорапчета за лакомства. J

Събират ужасно голямо количество  шоколад!
Шоколидирали (има ли такава дума?!J) сме се тотално всички вкъщи!


А СЕГА ПОЖЕЛАВАМ НА ВСИЧКИ МНОГО СЛАДКИ МИГОВЕ!
ОБИЧАЙТЕ СЕ И БЪДЕТЕ ЩАСТЛИВИ!
ВЕСЕЛИ И ВЪЛШЕБНИ ПРАЗНИЦИ!

4 коментара:

  1. Страхотни са.Фаворити са ми първата къщичка и малките снежковци.

    ОтговорИзтриване
  2. Дес, радвам се че и малкото време което си имала си го оползотворила по така приятен за очите начин! Всичко от това което си показала ме плени тотално!

    ОтговорИзтриване
  3. Ми нямам думи вече...не ми останаха от твоите красоти!!!! Бъди вдъхновена!!!

    ОтговорИзтриване
  4. Благодаря ви много, момичета! Стопляте ми сърцето!

    ОтговорИзтриване

Благодаря за времето да споделите мнението си или просто да ми кажете нещо!
Деси