петък, 21 октомври 2011 г.

Handmade и още нещо...

Първата публикация в блога ми ще е кратка и ще покажа нещо малко, но ще се опитам то да каже много.
Обичам ръчно изработените неща и отдавна се възхищавам на хората, които имат търпението да се занимават с това и да влагат душата и сърцето си в него. Винаги такива предмети са ми носили специални усещания. И винаги съм била от страната на получаващия, а не от страната на творящия. Но реших да опитам каква е тръпката сам да сътвориш нещо за някого, а и ми попадна хубав повод, макар и случайно. Един слънчев ден се преплетоха двете ми хобита, дигиталният скрапбук и влечението към шиенето. С моя приятелка, която е фотограф (и главен виновник за моите скрапбукови страсти!), разглеждахме сватбена фотокнига, направена от нея, на чиято задна корица бе поставила един много романтичен елемент - фотоапаратче от филц, със сърчице на обектива. Влюбих се! И веднага разбрах, че тя просто трябва има такова нещо. Трябваше да й го направя. Направих й 2. Вложих душата си, а сърцето си заших най-отпред. Харесаха й, а емоциите които предизвиках още извикват усмивка на лицето ми. Тези малки предмети олицетворяват любовта ми към скрапбукинга, handmade-играчките и фотографията.

Фотоапаратчетата на Дамаянти:

 Както се вижда, обичам малките неща и посланието което те носят. Тук ще споделям някои от тях  и начинът по който стигам до тяхното реализиране. Надявам се да ви хареса времето, прекарано в моя блог!

5 коментара:

  1. Прекрасно начинание, Деси! Пожелавам успех на блога ти, а ти да твориш с все същата любов и огромен талант!

    ОтговорИзтриване
  2. Хммммм, обичам те бре! И обожавам апаратчетата!!!! :)
    Желая ти много успех, в който съм сигурна!
    И още повече вдъхновения!!!!

    ОтговорИзтриване
  3. И аз те обичам, и благодаря!

    ОтговорИзтриване
  4. Деси света е така малък, чудех се къде съм виждала тези апаратчета. Ивето се оказа със своите 365 дни, събирателна точка. Благодаря ти за посещението на мъничка ми градинка. Прекрасни творчески дни ти желая. Ива.

    ОтговорИзтриване

Благодаря за времето да споделите мнението си или просто да ми кажете нещо!
Деси